dijous, 24 de gener del 2008

Desolació

 
Avui, aquesta nit passada, li han robat la moto a un bon amic meu.
La veritat és que sento una profunda desolació, i sento la tristesa del meu amic, Jose. És un bon company, una bona persona i li han robat la moto.
Per a nosaltres els motoristes, la moto, te quasi el tractament d'un esser viu, doncs les satisfaccions que ens proporciona tal enginy son molt intenses. Li han robat a un home treballador, que li porta un gran sacrifici poder-la disfrutar i que havía posat el seu maxim esforç en una il·lusió. Perquè no li han robat els diners, n'hi la maquina, li han pres el seu estil de vida, la seva forma de relacionar-se amb els amics, la seva diversió, la seva il·lusió.
Ara ell esta molt trist i de rebot jo i tots els seus companys, també.
Teniem una sortideta pendent Kullooooons!!!!!!!!!!!!! 
Quina merda! sempre paguem els mateixos totes les putades, no es just.
Bé, si algú per casualitat veiés una SUZUKI GSX-R 600 de color vermell i negre matricula: 0496-FKJ que m'avisi per aquest blog aviam si li podem tornar la il·lusió a un home que prenent-li la moto li han pres el que fa la seva vida interesant. :-(
Jordi G.

Aqui estem els tres amics,
avans d'empendre una de les millors sortides que em fet mai.