diumenge, 1 de juny del 2008

Aclariment

Hola companys i lectors d'aquest blog, tal com indico al meu perfil soc dissenyador gràfic, i segurament pensareu:
-Com és que no parla mai de disseny en aquest blog...?-
m'explico: és la meva professió la qual m'agrada molt, i em fa feliç, però tècnicament és complicada i això vol dir que duran les meves hores de treball, m'absorveix bastant. El blog per mi és una font de diversió, d' informació i també de curiositats, i en el món del disseny no n'hi han moltes (almenys que a mi m'interessin) desde aquest punt de vista. Dins de les feines artístiques la música, la fotografia, o la pintura son coses que donen més de si i que a mi m'agraden i m'interesen molt. Sempre dins de la creativitat lliure, per tant dono prioritat a aquest temes, més que d'altres. No oblideu que el disseny per a mi, és una activitat artistica però no lliure (depenem d'uns parametres imposats pel client), i sempre és menys divertit que les altres disciplines que anomeno, enacara que apassionant si.
Sigueu feliços!
JG :-)

1 comentari:

Unknown ha dit...

Per fi he tingut una estona i he llegit el teu bloc.
Si he de ser sincera, una mica trist en aquests últims temps!!
Espero que, encara que sigui a poc a poc, tot es vagi animant i la teva vida sigui més de color rosa!
Sempre endavant!
Anna B.