dimecres, 14 de novembre del 2007

Retrobaments

Ostres!
Ja fa uns dies que em passa algo ven curios.
M'explico: estic retrobant gent que feia una mitja de 24 anys que no havia vist. I la veritat, és que em fa gràcia.
Aquest estiu m'he trobat el Toni, un amic de l'escòla que curiosament no recordava haver-lo vist desde els 14 anys (han passat 26 anys desde l'ultim cop...).
També, l'altre dia (al concert de Robert Gordon, per cert) em vaig trobar amb l'Emilio, un bon amic meu, Rocker, de quan era jove, no l'havia vist desde el 17 anys (han passat 24 anys) i ara resulta que la meva amiga de l'escola de Belles Arts la Cristina l'he retrobat gràcies al correu electrònic, increible! no sabia res d'ella desde feia també 23 0 24 anys...
Es molt "guay" trobar gent que fa tants anys que no has vist ni saps res d'ells, i lluny de tenir la típica sensació de fer-me vell, el que em fa és il·lusió de veure que estem tots tant bé i que sembla que fos ahir l'ultim cop que haviem parlat o anat a prendre algo.
Aquestes coses de vegades son petits detalls que fan que la vida sigui ben curiosa.
Ara haviam si aconseguim que no passin 24 anys més, perquè llavors: potser si que sera una mica més depriment...
:-)