dimarts, 30 d’octubre del 2007

Radars!

Estic cansat de defensar la meva postura envers els radars.
Em sembla una masura totalment absurda i un impost indirecte cap a la gent que paguem les multes, (els tontos de sempre).
S'esta demostrant que desde el carnet per punts i l'implantació de tants radars a les nostres carreters no tan sols NO a disminuit la siniestralitat sino que en alguns moments de l'any a augmentat!!!
Llavors, perque tanta represió?
Es demostra el fracas d'una societat que no sap educar els seus fills.
Amb contes de donar ensanyança i educació només pot donar censura i prohibició.
Em sembla molt malament la falta d'educació de la societat actual i la falta de respecte envers les persones, però esta clar que als que ens governen, ja els hi va bé...
Mentrestant la resta, anirem patin els radars, les multes, i tot aquest seguit de desproposits en els que vivim inmersos.
Em fa molta rabia!!!

1 comentari:

Pere i Solange ha dit...

Pollastrot, aquesta és l'adreça del nostre blog. Petonets.
http://peresolange.blogspot.com/